Söndag

Vaknade upp hos Sandra idag efter en överraskningsfest för mig och Mathilda igår! Men berättar mer om det någon annan gång för jag tänkte bara skriva lite fort nu :) Sen jag kom hem har jag varit ute och sprungit 5 km (två varv runt spåret) och det var inte så jätte skönt... Men en gång i veckan ska jag göra det så det är bara att stå ut :) Sen har jag ätit pizza framför Mästarnas Mästare och tog lite mörk choklad! :) Nu ska jag göra mig i ordning och i morgon börjar en ny vecka. Inte alls många läxor och lite saker händer så vi slipper lektioner. (Tisdag - brännbollsturnering, onsdag - lyssna på Hedi Fried.
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: edith

vad gör du då? :)

2011-05-16 @ 19:48:50
URL: http://edithgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0