Piroger

Kom hem 50 minuter tidigare än vad jag brukar på onsdagar. Gick ner på stan med Mathilda, Sandra och Emma efter skolan för att dom skulle kolla på morsdag present och jag skulle vänta på bussen. Vi gick och tog en titt på min klänning (som jag kan kalla min nu, eftersom jag köpt den, ifall jag glömt att nämna det!) och gick runt i lite affärer sen. Åkte bussen med Elias (var vi och två till typ på bussen) och åt av hans ostbågar. Haha. Sen förhörde jag honom på mellankrigstiden och andra världskriget tills han gick av. Nu är jag hemma och kollar på Disney Channel och det är typ sämsta programmet just nu. Fairy Odd Parents ;)
Tänkte laga mat till familjen och jag ska göra piroger. Bara för att vi åt det på hemkunskapen i måndags :) Så ska snart cykla till kiosken och köpa lite av det som behövs som vi inte har hemma. När jag gjort det börjar jag för det står att det tar över två timmar att göra piroger. Men det blir nog lite roligt också och kanske tom gott ;) /Mimmi

Från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0