Outfit 26/5

Började dagen med några tårar i klassrummet. Våran lärare sa att det var sista e-tiden och jag kunde inte hålla mig. Kommer sakna den här klassen :')
Sen var det so prov. Kunde inte ett skit eftersom Inger inte har lärt oss åt av det där. Kul att jag kanske sänker mig i det enda ämnet jag har mvg i. Men på tyskan blev jag lite gladare igen för jag gjorde en muntlig redovisning för Linda och hon sa att hon tyckte det va bra! :) Lite mat, kolla på musikal-dvd:n, no och sen vollyboll på idrotten! :) Gick ner på stan för att kolla lite grejer, men köpte ingenting. Snart ska jag väl upp till trekanten och hjälpa pappa att "städa" där. Fy fan vad tråkigt!! Sen ska jag springa två varv runt spåret ikväll.
Nu var dom sista läxorna gjorda och det sista provet innan vi slutar på söder. Känns jätte sorligt. Kommer storböla på skolavslutningen. Kommer sakna 9d2 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0