Onsdag

Började dagen med ett as kasst nationellt prov i matte. Sen en glass. Bild - fick sudda nästan halva bilden för att jag gjort fel. Engelska. Lunch. En till glass. Musik - Sandra och jag började spela en låt tillsammans eftersom vi var de enda som spelat upp för Marie. Sen kom det fler och nästa vecka ska hela klassen spela den låten som vi valde. I'm yours! :) Dagen började kasst men blev bättre sen. Har varit skönt väder och jag har gått runt i shorts och t-shirt. Dock hade jag svarta nyloner på benen. Har suttit i solen och pluggat och gjort klart engelskan och börjat lite smått på hemkunskapen. Lagat mat. Fått ett utbrott på brorsan. Suttit ute i en baden-baden. Lyssnat på musik. Ikväll är det Klockan åtta hos stjärnorna. Ja, så såg min dag ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0