Nu står du här i dag, med allt jag nånsin velat ha.

Blåser så himla mycket ute, så vill inte springa spåret. Träden där är inte så hållbara känns det som plus att det redan har hänt flera gånger att det ligger träd över spåret. Vill ju inte ha ett träd över mig direkt... Men ställde mig 30 minuter på våran gryymt coola crosstrainer istället! Haha, eller inte. Den är tråkig, fast det bästa är att man kan kolla på tv samtidigt. Hällde i mig typ en halv liter vatten efteråt på kanske 2 minuter eller nåt. Nu har jag duschat och ska gå och lägga mig strax. Borde läsa lite so, men vill hellre sova. Har varit så himla trött de senaste dagarna. Inget fel med sommarlov om några få veckor och lite roliga grejer på vägen dit också! :D


Idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0