Mustang Sally

Plockade lite blommor till mamma i morse och gav henne en present :) Vaknade dock tjugo i tolv och då var mamma och pappa hos farmor och farfar tydligen och åt tårta. Men det var ju bara bra eftersom jag kunde fixa med blommorna och det :) Sen gjorde jag hemmagjord pizza till familjen till lunch. Massa grejer på och asgott! Halv fyra åkte jag och mamma till Gun där mormor och Johan var också och åt lite tårta och så. När vi kom hem igen hjälpte jag mamma att förbereda maten till ikväll och nu ska jag strax ut och springa. Ska försöka med två varv eftersom det inte blev det förra gången för att det var för mycket mygg. Haha, men om det inte är allt för mycket idag med, så blir det två :) /Mimmi

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag älskar dig meeer <3

2011-05-29 @ 21:38:08
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0