Måndag

Dagen har väl varit lite olik en vanlig måndag. Var med andra gruppen på deras hemkunskap (vi hade håltimme) och då hjälpa jag till att städa (sprutade ajax där Emma och Cassandra sa att jag skulle göra det) och sen körde vi frågesport typ och jag fick med mig två små kexchoklad och två små plopp. Hihi. Sen no där vi slutade tidigare så vi åt och gick hem till Mathilda en stund. Precis innan matten började började det brinna i skolan och sen fick vi göra mattetestet typ. På tyskan åt vi våfflor med glass, sylt och chokladsås (utan bestick, jättekladdigt!) och satt och umgicks. Två mindre bra mobilbilder.
Efter det gick jag och Tillan ner på stan och jag köpte mig en kofta som jag ska ha i morgon och två stycken nagellack på hm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0