Hemmagjort te

Cyklade till kiosken för ett tag sen och köpte en citron och gjorde hemmagjort te! :) Jätte enkelt. Behövs bara blad (jag hade vinbärsblad) och vatten och citronsaft är valfritt. Och koka ihop på spisen och sila ner i en mugg. Färdigt! Haha. Och det är gott! Så nu fikar jag (hittade kakor i skafferiet) och tänkte plugga lite på so provet vi har imorgon. So redovisningen idag gick väl skapligt. Inte bättre än vad jag förväntat mig om jag säger så. Men lite bättre har jag nog blivit på att redovisa inför "stor klass", är inte lika nervös innan som jag var förut. Förut kunde jag va så nervös så jag blev kissnödig och började svettas och allting. Haha!
Lägger upp outfit/facelook senare när jag pluggat lite. /Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0