Fredag den trettonde

Idrott, svenska, matte, engelska, mentorstid och sluta tjugo minuter tidigare (13.20) Så såg min fredag ut i skolan. Inget speciellt som hänt och det har väl varit ungefär som vanligt. Gick ner på stan med Elias efteråt och gick till gottan och köpte godis till helgen :) Sen satte vi oss och väntade på bussen.
Vid fem någon gång när pappa kommer hem ska vi dricka champagnen jag fick på min födelsedag och fira att tandställningen är borta. Var ju en och en halv vecka sen typ, men bättre sent än aldrig. Sen blir det lite jordgubbar och kexpinnar :) Jag ska ta mig tid till att springa upp till spåret och värma upp med ett halvt varv runt spåret och sen köra intervallen för nu jävlar ska jag börja hårdträna ;) Måste ju träna intervaller, distans och kort sträcka (2.5km ungefär) lite snabbare.
Jag ska försöka hinna städa garderoben lite grann och plugga lite hemkunskap också. Och i morgon är det dags för mig och Mathilda Å att åka till norrköping och shoppaaaa! Roligare kan det inte bli :D Sen när jag kommer hem vid sju drar jag till Emma-Louise för att sova där med Mathilda M (och Emma såklart) Haha :) Har en rolig lördag framför mig!



Nästan två identiska bilder. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0