Fact fiction

Har gjort allt jag skulle göra idag! Intervall tränat, bakat en kladdkaka och gjort färdigt hemkunskapen så den ska jag skicka in snart! Känns jätteskönt att ha den färdig :) Förövrigt lyssnar jag på Jennifer Lopez nya album 'Love?' och annan bra musik. Har tagit bort nagellacket som suttit på typ två veckor och mina naglar är helt förstörda... Har funderat länge så att köpa sånt där lack som man målar på för att stärka naglarna, men vet inte om det funkar. Haha, men det får jag ju inte reda på om jag inte testar det ;) Får kolla in det imorgon! Då ska jag och Elin gå på stan som vanligt på måndagar och jag ska till b.young och kolla "min" klänning. Ska se om den finns i en mindre storlek annars köper jag den jag testade om dom inte kan fixa rätt storlek till senaste måndag nästa vecka.
Har nyss duschat och haft inpackning och sånt :) Vi håller på att spela in Mästarnas mästare så ska kolla på det innan jag går och lägger mig tror jag. /Mimmi


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHA , jag vet ;D <3

2011-05-23 @ 19:35:01
URL: http://oliviiab.blogg.se/
Postat av: o

sv*

2011-05-23 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0