Du är ett glashus

Kom hem från träningen för en stund sedan och nu sitter jag i soffan och lyssnar på Lars Winnerbäck. Han är så grym! Väntar på att duschen ska bli ledig och så ska jag träna lite styrka :) Efter det kanske jag tar en muffins eller nåt gott och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa och packa till skolan och lite så :)

Min favorit låt för stunden: (Du hade tid)
Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten
Men det är du som försöker se igenom mig




Kommentarer
Postat av: Elise

Jättefin blogg du har!

Haft en bra dag idag? :)

2011-05-06 @ 13:28:18
URL: http://scones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0