9D2 ♥

Hade idrott med en åtta på morgonen, sen skrev vi dikter på svenskan och det var riktigt roligt ;) (Eller va säger du Sandra som vill ha en hund som är platt?) sen hade vi ett test på matten som gick helt okej. Hann dock inte klart och hoppade över två. Sen på engelskan håller vi fortfarnade på med Romeo and Juliet och gjorde lite "övningar" idag med :) Sen på mentorstiden gick det ju lite snett någonstans :P Började gråta igen för att det var sista mentorstiden tillsammans och sen grät jag i tjugo minuter typ och killarna sa massa grejer som fick mig att gråta ännu mer och så höll det på ;) Började om igen vid bussen... Fy så pinsamt. Hade ju Elin med mig vilket var himla tur och brorsan var där med. Haha. Om jag gråter för det där lilla, hur kommer det gå på skolavslutningen då...? Heheee

Gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0