25 grader

Måste vara varmaste dagen i år idag! Jag kan i alla fall inte minnas att det har varit 25 grader tidigare :D Super härligt! Men sitter ändå inne för ärligt talat så är det nästan fööör varmt. Det skulle inte göra något om man låg på stranden och hade vattnet 10 meter bort, men det är bara mitten av maj så det går ju inte än... Men inget fel på varmt väder ändå! Kom hem 20 minuter senare eftersom bussen stod still så länge. Och så stannade den nästan exakt mitt i mellan Katrineholm och Björkvik. Riktigt nice ;)
Sitter och äter knäckemacka med keso, mums! Och dricker ett stort glas vatten. Kändes att det behövdes och så ska jag försöka ut och springa ikväll. Åtminstone gå med mamma :) Måste försöka lära mig att ställa in pulsklockan rätt, vilket jag inte hade gjort i söndags. Min max puls låg på 213 och det är nästan omöjligt att få upp den så högt om man inte är elitidrottare eller nåt. Haha, ska pappa om hjälp :)


Kommentarer
Postat av: elin

sv: jag gjorde min bild på photoscape ;) finns väl på båda :p<3

2011-05-10 @ 19:16:56
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0