You are good enough

Gick upp klockan sju för att jag skulle äta frukost och ta en löprunda. Så nu väntar jag på att frukosten ska smälta (säger man så?) så att jag inte får håll. Tror jag springer ungefär vid nio, det blir lagom. Har inte sprungit på jätte länge så jag har börjat sakna det lite grann. Igår stod jag på våran cross-trainer, men det är ju inte alls samma sak. Mycket roligare att springa  utomhus :)
När jag kommer hem blir det troligtvis lite styrketräning och sen måste jag göra klart en engelska uppgift som jag ska skicka in till min lärare ikväll om den blir klar. Sen ska jag nog ringa Elin och tvinga henne och va med mig resten av dagen, hehe :D Får se vad hon tycker om det... ;)


Collage av mig, bilder från weheartit

Kommentarer
Postat av: elin

sv: du är bruttan :D<3

2011-03-13 @ 19:12:58
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0