Winner of the week

Jag är inte med i "veckans blogg" på andras bloggar så ofta som jag var förr. Då deltog jag så fort jag hitta en eftersom jag är envis och vill vinna i allt. Men har aldrig vunnit och nu var jag med i en på Emilia Mimmi Wallins blogg. Och JAG VANN! Hihi, kan ju inte låta bli att bli glad :) Klicka för att komma till inlägget.

Blev inte att fota idag. Har kommit på att jag ofta inte gör grejer jag skriver att jag ska göra... T ex så har jag skrivit två gånger att jag ska kolla på Twilight, men det har ju inte hänt. Haha. Jag får väl börja skriva om grejer jag redan har gjort istället! Som att jag var ute och sprang vid fyra. Och usch, det var inte kul idag, fick blodsmak och kändes som om jag skulle spy :s men slog rekord IGEN! :D med 15 sekunder.. hiihi. När jag berättade det för pappa sa han "det är bra! då har du gjort vad du kunnat" Han säger att det är bra att få blodsmak och skit, men gud vad jag hatar det. äääckligt.

En grej som jag skulle vilja testa inom träning är boxning. Alltså att träna det, inte bara stå och slå på nånting, för det skulle jag kunna göra hemma eftersom vi både har en sån där säck och handskar och plattor. Men skulle vilja träna det på allvar liksom :) Dock vill jag inte att någon ska slå på mig... Hahaa


Lite roligt ska ni väl få...

Kommentarer
Postat av: mathilda

du äääär söt min fina vän <3

2011-03-20 @ 22:52:33
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: MR COOL

HAHAHAHA SÖÖÖÖÖTIS

2012-04-25 @ 18:25:15
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0