When you cried, I'd wipe away all of your tears

Hade ingen mentorstid igår (sista lektionen) så gick lite tidigare från engelskan så att jag hann med en tidigare buss. Elin hade också slutat tidigt och kunde ta samma buss och det passade ju bra eftersom hon skulle med mig hem :) Vi gjorde egna pizzor (myyycket godare än pizzor man köper) och kollade på film och somnade jätte tidigt :s Båda var jätte trötta konstigt nog.
Idag åkte hon hem vid tolv och då började jag med plugget. Har två prov på måndag så tyvärr är hela min helg förstörd :/ Men efter att ha pluggat (och hunnit med att äta) i två timmar så överraskade mina föräldrar oss och drog med oss till stan till Djulö herrgård.. Mamma hade visst ett presentkort där som gick ut snart :) Det var väl trevligt att göra något hela familjen men det var väl inte det roligaste att åka till en herrgård.. ;) Jag lyckades få ur mig dumma saker också. Till exempel så trodde jag att vattnet (isen som var täckt med snö) var en åker. Men det var väl inte så konstigt eftersom man inte ser att det är vatten liksom. Sen var det nåt mer som jag inte minns.
Fortsatte i alla fall att plugga när jag kom hem och pluggade ca 3 timmar. Verkligen inte kul. Känns som det har fastnat något iaf, men jag har bara pluggat på no:n idag och ingenting på hemkunskapen. Men förhoppningsvis så kommer den vara enklare. Läser nog igenom det en gång innan jag går och lägger mig.
Ja, detta blev ju världens tråkigaste inlägg. Kände att jag ville skriva lite eftersom jag har tagit paus från plugget och man blir ju inte på så bra humör av det, så vad kan man vänta sig..
Ska gå och hjälpa till med maten och senare blir det melodifestivalen :)

Mimmi


en bild där jag ler bara för att :)

Kommentarer
Postat av: olivia

sweeite!

sv: han spelade i peter pan xd<3

2011-03-05 @ 20:18:15
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/
Postat av: mathilda

Svar: Jahaaaduuu, det vet jag och du vet att jag tycker detsamma! våran man :)

2011-03-05 @ 20:26:39
URL: http://maastraand.blogg.se/
Postat av: mathilda

Svar: Jahaaaduuu, det vet jag och du vet att jag tycker detsamma! våran man :)

2011-03-05 @ 20:26:40
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0