When darkness turns to light

Har varit duktig och laddat in några bilder i datorn nu :) Har inte haft någon lust att blogga alls de senaste dagarna, blir så tråkigt utan bilder ju. Kan ju berätta att i torsdags på träningen var vi bara 3 stycken. Det går ärligt talat utför för vårat lag ;) Och så igår var vi och kollade på tallås musikal. Tyckte den var riktigt bra! På alla sätt :) Nästa vecka börjar ju söders musikalveckor, ska bli jätte skönt och kommer förhoppningsvis bli skit kul :D Är med i dokumentations-gruppen, så kan ju tyvärr inte bidra med så mycket. Inget av det jag kommer göra kommer synas på scenen, så... ;)
Ikväll åt vi grillad oxfilé, och för er som inte vet så är jag galen i "lyxig" mat, eller egentligen mat överhuvudtaget.. Och så har jag kollat på melodifestivalen. Säger som Mathilda: "BLÄÄÄ ERIC SAADE" Swingfly skulle ha vunnit istället! Men kan ju inte göra så mycket åt det, hela melodifestivalen i år har varit skit dåligt (förutom swingfly) så man blir ju inte förvånad när Eric Saade vinner.
Är sådär sugen på att kolla på Twilight som jag var för några veckor sen också. Men kollade aldrig på den då. Kanske sätter på den! :)


Kommentarer
Postat av: elin

söt bild!!

själv tycker jag det va jättamånga bra låtar i år xd<3

2011-03-13 @ 10:47:41
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0