Träningsmatch mot pojkarna

Blev en tripp till mc idag med Elin och Filip. Riktigt trevligt och mycket skratt :D Hade en gratis kupong också. Hur nice som helst, så slapp betala ett enda öre! (y) Kollade lite på skor innan, men hittade inget vettigt. Får åka till skoaffären på lövåsen eller åka till en annan stad :) Sen åkte vi hem och snackade lite serious talk på bussen ;) Sen åkte pappa och jag upp till hallen där vi skulle spela match idag :) Vi har ju egentligen träning på den tiden, men idag körde vi match mot pojkar i blandade åldrar ;) Från 13åringar - +40åringar... Men tyckte det var rätt jämt! :) Sen hade vi ju inte så bra flyt i början, men till slutet så gick det bättre! Tyvärr förlorade vi med 8-5, men det gjorde ingenting för vi hade så grymt kul :D Gjorde några mål, skäms över lite grejer och kom hem med ett boll på arslet. Så ser det ut! :)
Hade nationella prov i no (labb) idag också. Gick sisådär... Var ju näästan lite roande, men fattade inte mycket och vet inte om något blev rätt alls. Får vänta och se när jag får resultatet helt enkelt :)
Nu ska jag plugga lite matematik och fika för det känns som båda sakerna behövs :) Tror jag har prov i morgon och vill få så bra resultat som möjligt, så bara att jobba på. Ha det bra, puss!

Så här borde kvittona se ut oftare :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Svar: Okejråååååååå, ska försöka! men har ju inga bilder och det är tråkigt dååå........

2011-04-01 @ 18:18:10
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0