Musikalveckor - sista dagen

Jag är trött som ett aaaaaas. Har varit en händelserik dag känns det som. Nu är musikalveckorna över och det var nästan lite tragiskt att se sista föreställningen :( Har haft så roligt! Måste också säga att det är till största del Mathildas förtjänst! ;) Mycket skratt med den tjejen! Och har nog aldrig haft så roligt som idag. Har riktigt njuuutigt :D Sen mellan andra och tredje föreställningen så gick vi ner på stan med några till och tog en fika och gick till coop (konsum?) och hittade lite bröd... (Mathilda, vi SKA köpa det nån gång)
Sen så gick Elias epa sönder direkt efter det sluta och han skulle ha skjutsat hem mig. Men det var egentligen tur eftersom jag är livrädd för den där jävla epan ;) Fick istället åka med hans familjen och bärjade epan så kunde inte köra fortare än ungefär 30 km/h. Kul att bo 3 mil från stan då... Tog 50 minuter att åka hem. Och då hade jag jätte ont i magen för att jag var så hungrig och inte hade ätit något förutom fika vid 3.
Så fyller min morbror 40 så vi hade trerätters och mys här hemma, som jag missade... Men åt lite mat och sen blev det tårta :) Dock var jag inte så sugen. Hade ingen matlust för att jag var (och fortfarande är) trött. Somnade 10 minuter i soffan förut och blev inte piggare direkt så nu ska jag sova. Har velat göra det sen jag kom hem.

Tre bilder som Mathilda har tagit på mig under musikalveckorna ;) Tror alla är tagna samma dag till och med. Orkade inte leta efter något, men detta duger väl. Som ni kanske förstår så är det våran musikal tröja på sista bildeeeen :) Puss!




Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahah BRÖDET, hahahah KORVEN, det här kommer jag minnas heeeeela liveet!! :D

2011-03-26 @ 09:21:20
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0