Something came alive

Vaknade lite innan nio och gick upp och gjorde en tallrik med fil, frysta hallon, k-special och bananskivor! Nyttigt skare va! Om ett tag ska jag nog ut och springa. Det är ju fint väder så passar på. Dock vet jag inte om det är is på vägarna, men det borde ju smält nu? När jag kommer tillbaka blir det styrketräning, sen duschen. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog cykla iväg till kiosken och köpa yoghurt och filmjölk, men det gör jag nog innan jag springer så att jag slipper cykla dit med blött hår.
Får se om jag tar en sväng ute och fotar lite, det var ju ett tag sen jag gjorde det :D Kanske till och med tar en promenad istället för att fota på tomten bara ;)

UPDATE (tio minuter senare): Cyklar till kiosken, tar en promenad och fotar, äter lunch seeen springa :)

Hittade två gamla bilder på datorn (tagit kort på fotot). Vet inte hur gamla vi är på bilderna, men ni kan ju tänka på ett ungefär :) Jag älskade att klä ut mig när jag var liten och det har vi många bilder på! Iaf, titta och njuuut!


Första bilden - jag. Andra bilden - jag och Jossan :)

Kommentarer
Postat av: josefin.

Åååh vad det där va länge sen du! saknar det<3

2011-03-20 @ 13:18:26
URL: http://josefinlang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0