Cheesecake

Har invigt vårjackan! Dock vet jag inte om jag ska köpa en ny. Är osäker på om den jag har nu är för liten eller inte... Kommer ha den så länge i alla fall :)
Nu har jag bakat en cheesecake och lagat mat till familijen. Mamma ville bara göra korv med bröd, men det ville inte jag ha så letade upp en recept på internet och gjorde en pastagratäng istället! Dock kunde jag inte följa recepten fullt ut, men har så bra fantasi så ersatte det med något annat och så plötsligt blev det Pastagratäng alá Mimmi :D HÄR har ni receptet som det skulle vara. Tog en timme att göra den tror jag.. Hehe.

Har ingen bild på varken maten eller cheesecaken så här är en bild från google istället :)
Recept på cheesecake




Kommentarer
Postat av: mimmi

Nu är veckans blogg utsedd! Gå in och kolla om du vann! :)

2011-03-20 @ 16:16:27
URL: http://mimmiwallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0