Två jag vill ha

Vaknade när mamma väckte mig halv ett.. var inte tänkt att sova så länge och bara därför så är jag helt mör i kroppen och har lite ont i huvet. Gick och la mig vid två igår också. När jag skulle gå ner och säga godnatt till familjen och mina morbröder och mormor så började de spela gitarr och sjunga gamla låtar med typ Evert Taube och Cornelis Vreeswijk och jag blev kvar och sjöng med. Var jätte mysigt! :) Måste säga att de gamla låtarna har bra texter. Har några favoriter ;) Sen åt jag lite godis (har ju inte godisförbud längre!) så jag fick borsta tänderna en gång till.
Idag ska jag verkligen inte göra mycket. Har ingen ork. Tar dagen som den kommer :)

Skulle vilja ha en ny munkjacka/huvtröja. Någon av dessa kanske :) Första från Bik Bok, andra från HM.

Kommentarer
Postat av: olivia

den från bikbok var assnygg :D <3

2011-03-26 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0