Till the world ends

Var som vanligt i skolan. Var på skapligt bra humör idag, iaf om man jämför med måndag och igår då jag bara kände mig tjurig. Hade musik också :D Gick väl inte bättre än andra gånger, men sen när jag spelade lite på vårat (lite ostämda) piano så kunde jag till och med sjunga till låten :D
Efter det satte jag mig framför tv:n tills pappa kom hem och gjorde mat :) Efter det så tränade jag en stund, duschade och sen kollade jag på halv åtta hos mig. Mysigt!
Men detta blev ju intressant! :) Kameran är på övervåningen och jag orkar inte hämta den. Problem.. Har några "outfit-bilder" eller va man ska kalla de, men det var ju några dagar sedan. Kanske kan göra nåt collage av nåt slag om jag får lust :) Nu ska jag tvätta ansiktet, läsa (i den grymt tråkiga boken som våran svenska lärare gett oss..) sen sooova :)
Mimmi

Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Tja! Veckans blogg är igång på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! Kommentera under inlägget 'Blog of the Week' och ha chanse att bli Veckans blogg! Var även gärna med i 'Me Style Competition', en ny tävling hos Heiduskaja! Lycka till!

/Heiduskaja

2011-03-09 @ 21:49:27
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/
Postat av: mathilda

Svar: Okej :D fast det är ju vår först så luggen hinner ju växa ut till sommaren om jag skulle ångra mig då haha :D<3

2011-03-11 @ 21:41:32
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0