Stand in the rain

Jaha, bussen fastnade i morse. Så fort det snöar så klarar inte bussarna av någonting! Ärligt, dom kommer inte i tid och fastnar och kör i diket hela tiden. Denna vinter har jag haft bälte hela tiden, är ju livrädd när jag åker. Men i alla fall. Mathilda och jag har fixat med program-bladet till musikalen idag så nu är det färdigt tror jag. Sen hade vi ingenting mer att göra så vi fick sluta och då var klockan halv elva! Så gick ner på stan och väntade på bussen och köpte mig lite naturgodis som jag har ätit ikväll. Kom hem klockan tolv och gjorde färdigt engelskan. Eller det tog ett tag att komma igång så började skriva vid tre eller nåt. Hehe.. Och jag vet inte om den är klar än.. Tar tag i det i morgon!



Kommentarer
Postat av: elin

söt tjej där!! :D<3

2011-03-19 @ 15:10:59
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0