Spruta

Det var meningen att jag och Mathilda skulle visa filmerna från igår för dansarna, men istället fick vi följa med dom till aulan en stund. Sen fick vi i uppgift av våran gruppmentor Elin att hjälpa till i sygruppen. Inte så roligt, men jag satte i några nålar, sen fick Mathilda göra resten. Hehe. Men skulle iväg till sjukhuset och ta spruta. Vilket inte var roligt. Det var sista sprutan, men den gjorde nästan dubbelt så ont som de andra två :( Tänkte ut och springa när jag kom hem, men har jätte ont nu och kan knappt skriva eller röra armen alls så struntar i det. Brukar inte börja gråta och så av sprutor, men gjorde nästan det idag :s

Hittade gamla bilder på en efterrätt jag gjorde till familjen för några månader sen. Måste ju visa resultatet :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

fasen av gott!

2011-03-22 @ 16:18:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0