Something didn't came out true

Känns som om det skulle behövas en så kallad bloggpaus, men tycker det är så fult, så säger att inlägg kommer när jag har tid/inspiration/ork/lust istället. Och när det kommer vet man ju aldrig. Har pluggat sen jag kom hem känns det som och det har väl mest blivit matte eftersom vi har prov på fredag och det känns inte så bra eftersom jag inte kan algebra. Men blivit lite klokare än jag var igår i alla fall!
Var på teater idag. Tjejen (tanten) sa en grej till mig, haha! Eller exakt det hon sa var "det här ska jag visa för polisen!" Har nog aldrig varit på en sämre teater tror jag.
Ska nog ta och läsa i min bok nu så den tar slut någon gång! Sen ska jag packa väskan och sova :) Puss


Gammal, men bättre än inget

Kommentarer
Postat av: Din bror

Did not came?



Du kan ju inte använda då på då...

2011-04-01 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0