Now I wanna dance the night away

Har varit en mycket bra dag! Det har kanske inte varit bra hela dagen, men jag har helt klart haft roligt. Började skratta så jag nästan grät på so:n. Var väl mest Mathildas förtjänst, sen är det ju jag som har så torr humor så skrattade åt allt möjligt som alla andra tycker är tråkigt. Så normalt :) Men vissa andra grejer idag har gjort mig på toppen humör! :D
På idrotten spelade vi innebandy och för er som inte vet så tränar jag innebandy så det var jätte kul :) Vi hade två salar också så var ännu roligare :) Så nu är jag jätte taggad till träningen ikväll :D
Klippte mig igår och blev nöjd för det syns inte så mycket :D Blev inte allt för kort, men känns jätte fräscht! Plus att jag gick till ett nytt ställe och dit vill jag gå igen. Det var jätte bra där och när tjejen tvättade mitt hår och masserade så kom jag ihåg hur skönt det är att sitta i den där stolen och bli lite ompysslad, hehe :)

Före- och efter bild :)
(Syns inte lika mycket i verkligenheten, som på bild)





Kommentarer
Postat av: elin

sv: love u to :D<3

2011-03-05 @ 20:38:42
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0