Naturgodis + loka

(TIDSINSTÄLLT) Fortfarande godisförbud... Fast jag tycker egentligen inte att det är så svårt. Kanske lite jobbigt utan choklad, men jag klarar mig fint. Det värsta är väl att jag ersätter det med massa annat onyttigt så att godisförbudet inte gör någon nytta ;) Men nästa helg ska jag börja äta godis igen, men inte så mycket och bara på helgerna :) Sen ska jag verkligen försöka träna 3 gånger i veckan, men det är ju bara två gånger jag ska springa (eller göra någonting annat) för sen har jag ju innebandy :D
Så här har min kväll sätt ut i alla fall. Inte lika gott som godis, men ändå rätt gott :) I morgon ska jag göra mig en smoothie istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0