Musikal 2011

Känner mig så sjukt trött! Är nästan mer trött när jag kommer hem från skolan nu under musikalveckorna än när vi har vanliga veckor. Blir man trött av att nästan inte göra någonting och bara gå och fota lite här och där? (a)
Började iaf dagen med NP i fysik. Tror jag inte blir godkänd eftersom jag i princip gissade mig igenom hela provet.
Mathilda och jag har gått och fotat några gruppbilder som ska vara med i programbladet :) Men det var många som inte var samlade så vi får fortsätta i morgon. Då ska jag och Cassandra hjälpa dansarna och filma de så att de får se hur det ser ut också :)
Måste också sätta igång med en engelska uppgift, så det är det jag ska göra nu! Sen ska jag försöka hinna med lite styrketräning innan Halv åtta hos mig :) Har kommit igång bra med träningen nu på sista tiden. Har varit ute och sprungit två gånger och det är så himla mycket skönare när det inte är is på vägarna. Sen har jag ju innebandy träning i morgon :) Sen så försöker jag köra lite styrka då och då också :)

Klicka er in HÄR för att läsa om södra skolans musikal 2011!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Kul att du är med i veckans blogg! Vinnaren utses på söndag!

Och nu skickade jag inget recept till dig! Haha!

2011-03-17 @ 17:46:44
URL: http://mimmiwallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0