LOVE

Sitter i soffan och kollar runt på lite bloggar och lyssnar på musik. Så kul kan man ha :) Men rätt skönt för jag är jätte trött och har lite ont i huvet också. Kanske beror på mensen. Troligen. Har väl inte mått så bra pga av den de senaste dagarna. Har inte varit på det bästa humöret om man säger så. I alla fall, nu är proven avklarade, som vi hade i måndags. Började med HK prov som gick rätt bra även fast jag knappt pluggat på det :) Sen efter det var det biologin som tyvärr gick värre. Tvivlar på om jag kommer på godkänt eller inte... Men jag kunde inte gjort mycket mer eftersom jag i stort sätt pluggade hela helgen.
Inga mer läxor (vad jag vet?) den här veckan så jag passar på att ta det lugnt när jag kommer hem efter skolan och kollar mest på tv och slösar, men det är skönt :) Blir kanske lite osocial, men det får jag och ni för den delen ta.
Väntar på att halv åtta hos mig ska börja. Kollade ju alltid på det förut och missade inte ett enda avsnitt! Men det var ett tag sen, förutom igår som gjorde mig sugen på att börja kolla igen. Det är så mysigt :)
Får se hur länge jag kan hålla mig uppe med huvudvärken, annars lägger jag mig tidigt :) I morgon är det iaf onsdag vilket betyder MUSIK sista timmen :D Nu ska jag gå och träna lite och sen duschen innan jag sätter mig framför tv:n :)


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0