I couldn't see how every sign pointed straight to you

I natt skulle man ställa fram klockan en timme, för er som missat det! Tycker det känns som att våren/sommaren är på väg på riktigt nu, dock kommer dagen bli en timme kortare. Men nu kommer det ju bli ljusare mycket längre på kvällen och det gillas! Gick upp för ungefär 1 ½ timme sen och gjorde en liten smoothie och två mackor med ost och paprika. Blir ofta lite nyttigare frukost på helgerna eftersom då har jag längre tid på mig.
Idag ska jag försöka göra liiiite tyska och läsa i min bok. Sen framåt eftermiddagen/kvällen så ska i alla fall mamma och jag troligen åka in till stan och träffa mina morbröder och mormor och Bosse. Sista gången jag kommer få träffa min morbror innan han åker tillbaka till skåne och sen ska han till London. Går alltid så lång tid mellan gångerna vi träffas :( Men men, får se om jag bloggar mer idag, har ingen inspiration och inga bilder så får se. Puss


We belong. Bilder: Weheartit.com, collage/redigering: jag

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha jaså, men jag har inte gjort bilden :p jag har bara redigerat den så att den blev större :)

Gulligt collage! :D<3

2011-03-27 @ 17:05:00
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: elin

den är ju lite suddig ;) men jag gjorde ett collage av den bilden och en annan, och använde den andra bilden som bakgrund så beskar jag - fattar du? xd<3

2011-03-27 @ 18:30:38
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0