Godis eller frukt?

27 februari bestämde Elin och jag att vi skulle ha godis förbud (inget godis, chips/ostbågar). Lite jobbigt är det när resten av familjen tar fram godiset och chokladen, men inte alls lika jobbigt som jag trodde :) Kanske för att jag har börjat äta massa kakor istället :s Jag fick ett ryck för nån vecka sen när mamma kom hem och inte hade köpt några kakor, hehe. Så nu blir man kallad för kakmonster... I alla fall, förutom att jag har blivit lite smått förälskad i kakor så klarar jag det bra och ersätter det med lite frukt istället :) 27 mars får vi äta godis igen, (vi sa bara en månad till att börja med) och jag tror det skulle funka bättre med lite godis då och då, för just nu funkar det inte. Har till och med gått upp lite, men vet inte om det beror på styrketräningen eller kakorna...


Kommentarer
Postat av: MR COOL

MOOOOOOOROOOOOOT

2012-04-25 @ 18:25:46
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0