Girlfriends

Musikalveckorna är igååååång! Är med i dokumentationsgruppen och idag har vi väl inte gjort speciellt mycket. Har börjat att skriva inbjudan, men målet för dagen var att komma på namnet på musikalen för att kunna gå vidare med att göra tröjor, affischer osv. Sen har vi gått runt och fotat och filmat lite. Rätt lamt, men hoppas det blir lite bättre i morgon :) Kom hem med huvudvärk också. Konstigt att jag får det när vi inte gör ett skit, men inte när det är vanliga skoldagar...
Nu ska jag borsta tänderna, öva på att spela min låt på piano (god damn you're beautiful) och sen ska jag troligen sova.
Ännu ett collage av mig med bilder från weheartit här :)


Kommentarer
Postat av: josefin

förlåt... att jag inte kom.. jag lovar att komma på torsdag!<3

2011-03-14 @ 21:20:19
URL: http://josefinlang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0