Alone in the fight with herself

Sitter och chattar med Mathilda (oooovanligt!) och lyssnar på musik och kände att jag måste tipsa om lite bra musik.
Denna hörde jag på radio för någon vecka sen. Den är gammal, men fortfarande bra :) Tyvärr är inte versen så bra, men refrängen är det! Och så gillar jag texten stenhårt! Dock bara i refrängen ;)
Sen har jag gjort en lista på Spotify, just for youuuu. klicka er in HÄR för att lyssna!

"Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else, no one else
Can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten"


natasha bedingfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0