Wonderful

Har varit i Idre sen i torsdags och kom hem för någon timme sen! Skriver aldrig på bloggen när jag åker bort av olika anledningar :) Men blev ju tidsinställda inlägg då och då, så det har väl inte märkts att jag varit borta. Det var i alla fall jag, mamma och pappa som åkte (Daniel stannade hemma) och vi hade det asbra! Fint väder förutom att det blåste igår, men det gjorde inte så jätte mycket :)
Vi åkte tjugo över sju hemifrån i torsdags och kom fram vid tre (om jag minns rätt) och sen på fredagen besteg vi Städjan för fjärde gången tror jag. Igår besteg vi Nipfjället, men vi tog inte högsta toppen som vi brukar utan gick den lätta/korta för att ha tid för lite tennis och en promenad upp på Idre fjäll när vi kom hem. Solen gick aldrig ner tror jag för det var ljust hela natten där och jag kunde ligga ute och sola på verandan :) Topless dessutom, gick aldrig förbi några, hihi. Men har bränt mig lite i ansiktet, men inte så farligt :)
Har massa roliga bilder i kameran så om mamma och pappa godkännar att jag kan lägga upp dom så gör jag det snart! Ska nog kolla igenom alla bilder med familjen ikväll och komma ihåg hur roligt vi hade :D Fast det är ju rätt skönt att komma hem också :) I morgon åker jag in till stan och träffar Tillan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0