Sveriges nationaldag

Jahapp, nu har dom tydligen ändrat sig och det blir 13 grader och regn istället för 28 grader och sol. Fan. Hoppas dom hinner ändra sig igen för det måste ju vara sol på skolavslutningen. Slutar ju desdutom nian, så tycker det är lite extra viktigt med fint väder.
Vaknade runt nio i morse av att det sprang en stor spindel över mitt ben. Så jävla äckligt och jag satte mig upp direkt och började slå i tecket och kastade ner det på golvet. Härligt sätt att vakna på...
Åkte in till stan med bussen och mötte upp Tillan och gick till stadsparken, åt en glass och pratade. Sen åkte jag hem igen och nu har jag duschat och ska försöka lägga mig snart. Ett par bilder från stadsparken lägger jag nog upp i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: olivia

fasen vad äckligt :o jag skulle dött !!! <3

2011-06-07 @ 19:58:08
URL: http://oliviiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0