Långledigt

Kom hem lite efter tre idag. Bara för att en hel klass med dagisbarn skulle med. Det tog dom över 5 minuter att gå på, spänna fast dig och det. Snacka om långsamt och livat också. Sen skulle dom ju av också... Gillar inte småbarn. Låter hemskt att säga så, men det är sant och har aldrig gjort det heller. Kanske för att jag inte har några släktingar som är under 10 år. Men dom är jobbiga, högljudda, glor och luktar illa. Tänk att man säkert var likadan när man var liten... Men enda gången jag gillar dom (lite) så är det när dom sover och ser så fridfulla ut. Då är dom lite gulliga :)
Har varit väldigt trött hela dagen. Vaknade trött och nu är jag fortfarnade lika trött. Men dagen har varit rätt soft ändå :) Har visat runt några blivande sjuor och kollat på Shakespeare in Love (typ Romeo och Julia) och sen lite musik på slutet bara vi tjejer. Spelade Hero med Enrique Iglesias. Fin låt :)
Köpte lite godis innan jag tog bussen hem och ikväll ska jag packa, städa och fixa lite. Nu har vi ju långledigt också! Himla skönt :) Sen är det fyra dagar kvar med klassen... Sorligt :(

Kommentarer
Postat av: mathilda

ofta ska ni inte samlas i klassrummet innan? det ska vi klockan halv nio och säga hejdå och fika oså... ;)<3

2011-06-01 @ 17:53:19
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0