Kingston

Sen jag kom hem har jag solat, målat naglarna, lagat mat, ringt mormor, packat, spelat kubb med bror, duschat, kollat på Du är vad du äter på play, fått ett nytt usb-minne av min kära far som jag håller på att lägga in bilder på just nu! Har redan två på 8GB, men de är fulla och nu fick jag ett till som är 16GB. Hur braaa?
I morgon drar klassen till Stockholm för ett besök på riksdagen och något museum och senare till Grönan! Har aldrig varit där, så vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Blir ofta åksjuk så hoppas det inte börjar med att jag spyr efter första. Förhoppningsvis inte för jag hatar att spy. Men det finns ju alltid lustigahuset och spegelhuset och framför allt sockervadd! Hihi.



bloglovin

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-09 @ 15:03:09
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0