Första juni

Jag tar mer kort med mobilen nu för tiden. Mest för att jag vill ha minnen från söder :) Det kunde jag ju ha tänkt på lite tidigare och tagit kort oftare. Haha. Men idag städade vi skåpen och rensade ur lite. Tog med mig hälften ungefär och sen tar jag hem resten på tisdag för då ska vi lämna in skåpnyckeln... :( Här är fyra rätt så taskiga mobilbilder. Suddiga och bra, som dom ska va.
Åt pizza för en stund sen och jag åt jätte mycket! I alla fall mer än vad jag brukar ;) Och godispåsen står bredvid här och lockar fast att jag är mätt.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jag är inte förvånad att du aldrig hört ordet lapa förut -.-

2011-06-02 @ 13:21:34
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0