Dark

Idag har jag i stort sätt bara kollat på tv eller suttit framför datorn... Igen. Hihi. Men har kollat lite om vad en detox-diet innebär och är lite sugen på att testa. Men vill gärna inte göra det helt själv. Ska försöka få med Elin. Hihi. Och Tillan, du kanske är lite sugen...? ;)
Nu ska jag gå ut en stund med mamma och fick nyss akut sug efter chokladbollar så kanske slänger ihop en halv sats och äter upp allihopa själv. Det är ju faktiskt inte så svårt att råka äta upp alla. Det är ju så gott! Haha.
I morgon blir det att gå upp klockan sex och åka med mamma in till tandläkaren 8.10 och sen klippning 9.30. Elin följer med mig :D och det blir nog lunch på stan och titt i butiker. Mer nytt i garderoben skadar ju inte.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha, jag kanske är på om du berättar vad det är.... :D <3

2011-06-14 @ 19:48:28
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0