changed

Vaknade runt tio och satte mig vid datorn och kände för att ändra i bloggen lite, så har gjort det lite smått. Tog bort headern, men kanske knåpar ihop någon när jag får lust. Har inte ätit än, så tänkte göra det nu. Kan ju äta lunch direkt eftersom klockan är över halv ett, haha. Men tar nog en macka ändå :)
Har en idé om att jag ska träna en hel dag. Fast kanske bara 4 timmar eller något. Skulle vara kul att testa det någon gång och köra lite styrka (bl a hopprep, boxning och det vanliga) och långlöpning. Tar det nog en dag då jag kan ladda ordentligt innan med mat och vatten. Nästa vecka. Skulle i alla fall behöva få fart på mig igen och det kanske är ett bra sett. Ska försöka löpträna idag också :)


Inte bästa bilden (mobil). Några dagar sen, när jag var hos Elin. Sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0