Bortkastad dag

Har haft ont i huvudet hela dagen i princip. Har känt mig lite konstig också och har gått runt och frysit fast att det är varmt här hemma. Har inte haft ork till att gå ut och har istället suttit framför datorn eller tv:n hela tiden. Satte mig ute i solen en liten stund och drack upp en hel flaska med vatten och åt en kiwi, men huvudvärken släppte inte i alla fall. Verkligen en bortkastad dag. Men några sådana får man väl ha på sommarlovet ändå :) I morgon ska jag i alla fall vara ute och sola och träna ska jag också göra. Har inte tränat alls sen jag kom hem från Idre och det gjorde jag ju för en vecka sen.. Får ta tag i det igen!
För ett tag sen stängde min dator av sig, helt plötsligt. Batteriet var fullt och det funkade som vanligt. Fast min fläkt har varit sönder ett bra tag nu, men det kan ju inte bero på det? Ska väl ta och köpa mig en ny snart. Och en ny mobil ska jag också köpa, eftersom min inte funkar så bra längre. (vissa knappar funkar inte) Men har ju fått lite pengar nu när jag slutade nian och mer kommer jag få i morgon av farmor och farfar! :)

Kommentarer
Postat av: elin

om fläkten är sönder kommer din dator att överhettas :P inte konstigt den stänger av sig ;)<3

2011-06-14 @ 13:26:58
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0