Yngarn

Vaknade upp hos Elin idag och åt frukost och bakade en jättegod kladdkaka som vi åt till en film - It's Complicated. När solen kom cyklade vi hem till mig så att jag hämtade badkläder och vi cyklade iväg och badade! Jätteskönt tills solen gick i moln, så efter ett tag utan sol cyklade vi hem igen. Men Elin ska sova här i natt så vi kanske cyklar dit i morgon om det är fint väder. Men pappa och jag ska till nyköping och köpa mobil till mig i morgon också :D Och han säger att vi ska åka halv tio, men jag vet inte om han skojar... Hehe. Hoppas det, kommer vara jättetrött annars. Elin och jag ska i alla fall kolla på Stolthet och fördom på tv klockan nio, men innan hon kommer måste jag städa rummet lite snabbt och duscha också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0