white face

Satt nyss med en mask insmetad i ansiktet. Mysigt! Upptäckte efter att jag tvättat bort den att den hette Anti-aging mask. Haha, hoppas på färre rynkor nu då!
Började äntligen måla idag för att tjäna lite pengar! Målade ungefär 3 timmar och efteråt kände jag hur ont jag hade fått i ryggen (har lite problem med den i vanliga fall) och axlarna. Känner mig gammal. Hoppas masken gör lite nytta ;) Ska strax äta och sen blir det väl att sitta uppe till 3 och kolla på tv som det har blivit de senaste kvällarna. Det är ju ljust igen när jag går och lägger mig. Kollade på dirty dancing igår och den är så himla bra så kanske kollar igen! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

du börjar bli oooooold mimmi! :D

2011-07-03 @ 20:12:08
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha vad roligt mimmi! "menar katten alltså"

2011-07-03 @ 20:38:25
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0