Linköping

Bestämde oss vid elva-tolv ätt åka till Linköping. Blev inte precis som vi tänkt oss, men åkte dit på 50 minuter ungefär , Hehe. (brukar ta över en timme) men hade lite bråttom för vi skulle lämna in gamla kläder till ett ställe där som skickar kläder till fattiga länder. Sen åkte vi till Ikea och där köpte jag en fotölj, en filt, och galjar :) så nu sitter jag i fotöljen i mitt rum och kollar på family guy. Efteråt gick vi in på ikanohuset och jag kollade på en klocka och köpte den rosa tröjan i ett inlägg längre ned i en annan storlek, så ska lämna tillbaka den andra :) vi var bara där 4-5 timmar (hade lite bråttom hem igen) åt mc mat i bilen. Första bilden är mönstret på fotöljen. Visar bättre bilder när jag bloggar från datorn, för nu gör jag det från mobilen.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag saknar dig redan också!! Så fort jag kommer åt en dator där nere så skriver jag till dig endå om du inte är inne :D

2011-07-24 @ 09:14:06
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0