Måndag 18 juli

Vaknade halv tolv idag och en timme senare ungefär åkte jag till Elin och kollade på film med henne och Olivia. Tog bussen där ifrån vid fyra och åkte in och träffade Mathilda :) Vi åt i stadsparken. Sen gick vi till hm där jag hittade en jättefin tröja. Dock hade jag inte tillräckligt med pengar med mig och fanns inte i rätt storlek heller. Får försöka åka in och kolla nån gång nästa vecka kanske :) Sen gick vi vidare för att lyssna på lite musik. Det var Isak och Robin och tre till. En stund efter åkte jag hem och åt lite mackor med mamma och pappa och kollade på Johan Falk :) I morgon ska jag upp klockan sjuuu (!!!) för att gå ut och gå innan frukost med mamma. Låter fint! Ska väl gå och lägga mig så jag inte är allt för trött i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0