Underbart!

Nu har jag kommit hem från havet och det var huur skönt som helst! Badade till och med och det brukar jag inte göra när det är mycket alger vilket det tyvärr var. Men det var 25 grader i vattnet (det är typ som en liten vik, så det är därför det är så varmt där) och inte speciellt svårt att doppa sig! Fast nu ljög jag, för jag var rädd att jag skulle nudda något läskigt, haha. Så det tog ett tag i alla fall.
Snart ska vi äta grillat kött och potatis från vårat eget land. Såå gott! :D Sen packar jag ihop lite grejer och cyklar iväg till Elin och sover där! Mamma och jag hade tänkt att vi skulle åka till Linköping till Ikea i morgon och kolla efter en fotölj till mitt rum, men ingen av hos har lust med det, så det tar vi när mamma får semester om en vecka. Men på måndag ska pappa och jag åka till en stad och köpa mobil till mig :D Äntligen!! Och så kanske vi hoppar in någonstans och köper en ny plattång, hehe :) Sen har han lovat att han ska ringa Sjögrens åt mig och anmäla mig till en sån där kurs så jag får börja övningsköra bil, bara för att jag har telefonskräck. Hehe

Falun. Vi stannade och åt mackor efter halva vägen upp till idre nu i år.

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag ska inte sluta blogga jag tar bara en paus. det är ju det som är meningen med paus... att man slutar blogga några dagar sen kommer tillbaka...? höhö

2011-07-09 @ 20:06:55
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Guuud vad härligt det lät. Jag har inte badat något i år än. Men kanske borde göra det snart! :D Hoppas du haft en trevlig dag!

2011-07-09 @ 22:41:08
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
Postat av: mathilda

joo för jag brukar ju blogga varje dag och sen slutar jag i några dagar då är der ju självklart att man skriver det istället för att alla ska klaga om att jag inte uppdaterar och det är min blogg så jag får skriva vad jag vill :P

2011-07-10 @ 09:33:33
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0