Så cool

Visst klär jag som målare? Kanske ett yrke att satsa på? Fast det är ju så himla tråkigt, så nej. Är i alla fall färdig och har fått mina pengar! Lagade mat till familjen och ungefär en timme senare tog jag en jogging runda. Det gick urdåligt! Håll, illamående och allt möjligt och det slutade med att jag fick gå ibland. Kul. Har inte blivit så på kanske över ett halvår. Men har knappt druckit någonting idag, så kan bero på det :) Tvingade mig verkligen upp till spåret, eftersom jag hamnat i en svacka när det gäller träningen. Men nu blir det lite styrka och sen en stund i badkaret tror jag. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: elin

hej snygging!! det där ser varmt ut! :o

2011-07-06 @ 23:06:54
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0