Put your loving hand out, baby

Bloggen är inte på topp just nu, men det får ni stå ut med för stunden :) Nu ikväll har jag kollat på Systrar i jeans på tv och pratat med Elin en hel del :) Hon är bra hon ♥ Börjar bli lite trött så ska dra mig mot sängen strax. Tänkte visa en bild på syltkakorna jag bakade i förrgår som blev helt misslyckade! Aldrig gjort dom förut, så det var väl inte jordens undergång precis, men timmarna innan hade jag mest förflyttat mig från köksgolvet till hallgolvet till toagolvet och till soffan tillslut pga av den hemska mensvärken jag hade. Visste liksom inte vart jag skulle ta vägen. Den dagen var usel.
I morgon ska jag ta och träffa Elin fram till fyra ungefär och sen tar jag bussen in till stan och träffar Tillan för lite mat i stadsparken och lyssna på musik där lite senare :) Känns som om det var evigheter sen man träffade den tjejen och snart åker hon till Rhodos! Den lyxosten.

Kommentarer
Postat av: mathilda

loooove you <3

2011-07-18 @ 11:54:34
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: elin

älskar dig :) finns alltid om du vill prata :D <3

2011-07-18 @ 12:16:47
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0