Mobilficka

Har suttit och hållt på med min mobil enda sen jag fick den, nästan. Sååå roligt. I LOVE IT! Men lite jobbigt att blogga från den eftersom man inte kan ladda upp bilder som vanligt, så bloggar från datorn istället. Var nyss en sväng över till farmor för att hämta en mobilficka som hon har gjort till mig. Så praktiskt att ha och jag är så himla försiktig med mobilen nu så det behövdes nog.
Ska snart knåpa ihop lite lunch och senare ikväll kommer Elin och hämtar mig på moppen och vi och Jossan åker över till Sandra för att prata lite :) I morgon åker vi fyra till Gröna Lund och det ska bli såå kul :D Har lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig då, just nu, men det löser sig väl.

Snubblade på en kvist när mamma och jag var ute och gick igår. Det gjorde svinont, och jag klagade i stort sätt resten av vägen hem. Och när jag kollade ner på benet var det blod och jag började må illa... Usch va äckligt. Laddar upp bild i miniatyr längre ner. Tryck för större.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0